Új jelszó kérése

Gyakori kérdések

 

 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítási díjak

Átutalás        Utánvétel    
0 - 25 000 Ft           1500 Ft 1500 Ft
25 000 Ft felett ingyenes ingyenes

A futárszolgálat telefonszáma

Lakossági ügyfeleknek az MPL futárszolgálat telefonszáma: 06-40-46-46-46 (helyi tarifával hívható telefonszám)
Hétfőtől szerdáig, pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

 

A Pick Pack Pont elérhetőségei:

E-mail: pickpackpont@lapker.hu
Tel: 06/1 881-2650
H-P 7:00- 20:00

Ügyeleti Mobil: 06-30/619-3070
H–P: 20:00 - 22:00
Sz–V: 10:00 - 12:00

 

Külföldön élek, innen is rendelhetek?

Ha nem Magyarországon élsz, vagy a munkád átmenetileg elszólított Magyarországról, akkor is rendelhetsz a FONALclub termékeiből. A DPD futárszolgálat segítségével Európa számos országába szállítunk! A teljes listát a szállítási költségekkel itt találod meg.

 

Hogyan működik a rendelés, ha Magyarország határain túl kéred a kiszállítást?

A regisztráció során ad mega pontos szállítási címet, azt az országot is, ahol éppen élsz. Regisztráció után nincs más dolgod, csak válogasd össze a FONALclub termékeket, amelyeket meg szeretnél vásárolni és a termék megrendelés második lépésében láthatod a fizetési és szállítási lehetőségeket. 

 

Hány órakor kézbesítik a csomagom?

Ha furárral kéred a kiszállítást:

Normál esetben (munkanapon és munkaidőben) a csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy!

Van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal, és megadni egy szűkebb időintervallumot.

A futárcég rugalmassága kizárólag a magas szinvonalú vevőkozpontúságának köszönhető, de semmiképpen nem kötelező rájuk nézve.


Amennyiben Pick Pack ponton szeretnéd átvenni a csomagod:

A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és emailt is kapsz. Ezután tudod átvenni a csomagod.

 

Hogyan kell kiszámolnom, melyik napon kapom meg a csomagom?

Ha futárral kéred a kiszállítást:

Paypal és utánvét fizetési mód esetén a megrendelésgomb lenyomása után a csomagodat aznap állítjuk össze, és a  legközelebbi munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak, ahonnan másnap reggel indul és kerül kézbesítésre a címedre.


Ha Pick -Pack Ponton szeretnéd átvenni a csomagod:

Paypal és utánvét fizetési mód esetén a megrendelésgomb lenyomása után a csomagodat aznap állítjuk össze (ha a megrendelés 16:00-ig megérkezik), és még aznap elvisszük a mi átvételi pontunkra. Erről SMS és email értesítést kapsz. A csomagod a következő munkanap bekerül a központi Pick Pack raktárba, ahonnan Budapesten a következő munkanapon, vidéken a második munkanapon viszik ki a te átvevőhelyedre. Amikor a csomagod megérkezik az átvevőhelyre, akkor SMS és email értesítést kapsz a csomag megérkezéséről. És akkor indulhatsz el átvenni a csomagod.

 

Átutalásos fizetési mód választása  esetén a csomagot csak az utalásod beérkezése után tudjuk indítani. A fentiekhez még ezt az időt is hozzá kell számolni.

 

 

Ha olyan terméket választok, aminél látom az ingyenes kiszállítás jelölést, akkor a többi termék szállításáért fizetnem kell?

Ha olyan terméket vásárolsz (pl. ajándékcsomagok), aminél látod, hogy ingyenesen szállítjuk ki, akkor a többi termék szállításáért sem kell fizetned, azokat is díjtalanul szállítjuk.

 

Személyes átvétel Pick Pack pontokon

A személyes átvételi pontot, ahova a csomagodat kéred a megrendelés során tudod beállítani.

 

 

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

Fizetési feltételek

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%. A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget átutalásos vagy PayPal vásárlás esetén előre, a vásárlás közben megjelenő bankszámlaszámra kell átutalnod. A vásárlási információról vásárlás után azonnal kapsz egy elektronikus levelet, amelyben minden fontos infót megtalálsz. Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát és a szállítási díjat a termék átvételekor kell kiegyenlítened.

 

Átutalásos vásárlás

Banki átutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod a következő bankszámlaszámra:

Budapest Bank Zrt. 10103850-22306800-01003005


Kérjük, átutaláskor adjad meg rendelésed számát: XXXX-YYYYYY.

Tájékoztatunk, hogy ezen fizetési mód választása esetén a csomagot az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezését követően tudjuk feladni.

 

PayPal fizetés

Ezen fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítunk át. Ott használhatod bankkártyádat vagy már meglévő PayPal felhasználódat a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalon kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el hozzánk.

Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák.

paypal


 

Utánvétes vásárlás

Ezt a fizetési módot akkor válaszd, ha a csomagod a futárnál vagy a Pick Pack Ponton szeretnéd készpénzben kifizetni.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg a fentiekben részletezett három fizetési mód közül választhatsz a rendelésed leadása előtt a pénztárban.

 

Kuponérvényesítés bejelentkezett vásárlónak

Miután bejelentkeztél és a kosárba raktad azokat a termékeket, amelyeket meg szeretnél várásolni, a "Megrendelés" gomb megnyomásával indítod el a vásárlási folyamatot.

Ahol mindjárt az első oldal közepén adhatod meg a kupon kódodat. A kupon kód érvényességét az "Ellenőrzés" gomb megnyomásával a rendszer automatikusan megvizsgálja.

Majd az érvényes kupon kódot a rendszer a termékek között értékének megfelelő minusz előjellel azonnal érvényesíti is.

 

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

100% garancia

Annyira biztosak vagyunk abban, hogy a termékeinkkel elégedett leszel, hogy mindegyikre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

 

Ha nem tetszik a termékünk, akkor csak küldd vissza az eredeti számlával együtt, és a teljes vételárat megtérítjük (a postaköltséget nem).

 

A kockázatot tehát teljesen átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a fonalak és szöszök nyújtotta jótékony hatást.

 

Hová kell visszaküldenem a terméket?

Kérlek, erre a címre küldd vissza a terméket:

Sziget Store Kft.
2310 Szigetszentmiklós, Haszontalan dűlő 34

 

 

Termékkel kapcsolatos kérdések

 

Van-e lehetőség arra, hogy a fonalakat és szöszöket élőben is megnézzem?

Tudjuk, hogy a fonalak és a szöszök igazi tulajdonságait tapintással lehet jól megvizsgálni, ezért webáruházunk mellett lehetőséget szeretnénk biztosítani Nektek, hogy 

szombaton és hétköznap az esti órákban

telefonos bejelentkezés (06 30 383 7833)

után megbeszélt időpontban tudjál nálunk személyesen is vásárolni.

 

 

Webáruház készítés